Tyytyväinen auton ostaja

Tyytyväiset auton ostajat: 77 % asiakkaistamme suosittelee meitä

Lähetämme asiakkaillemme auton ostamisen jälkeen asiakaskokemuskyselyn. Vuonna 2023 77 % asiakkaistamme halusi suositella meitä ja antoi autonostokokemuksestaan joko arvosanan 9 tai 10. NPS-lukema (suositteluindeksi) meillä on autoalan huipputasolla, 72.

Parhaat arvosanat saamme kysymyksiin: sain hyvää palvelua, yhteydenottooni vastattiin nopeasti, kaupanteko sujui asiantuntevasti ja auton luovutus hoitui sujuvasti. Kaikkein paras arvosana on kuitenkin kysymykseen: olen tyytyväinen autooni. Tämä kertoo toisaalta siitä, että meillä on myynnissä uudehkoja autoja ja toisaalta siitä, että autoillamme on oikea hinta.

Kyselyn yhteydessä on mahdollisuus antaa myös avointa palautetta. Moni asiakkaamme antaa kiitosta suoraan myyjämme nimellä. Näitä palautteita on esihenkilön mukava käydä myyjän kanssa läpi. Saamme kiitosta asiallisesta, sujuvasta ja nopeasta palvelusta, joku asiakkaamme on kokenut palvelun jopa liian vauhdikkaana. Erityiskiitosta saamme persoonallisista ja siisteistä myymälöistämme sekä hyvästä kahvista mukavissa loungeissamme. Kaikkein ylpeimpiä olemme positiivisesta palautteesta, jota saamme asiakkailta ongelmien tai reklamaatioiden ratkaisun jälkeen.

Mittaamme asiakaskokemusta, jotta voimme kehittää palveluamme. Jokainen epäkohdista kertova palaute käydään tarkoin läpi. Kiitos kaikille kyselyihimme vastanneille.